3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞEKER HAMURU DENEMELERİ...

Uzun süredir şeker hamuru denemeleri yapmak istiyordum. Fırsat bu fırsat oğlumun doğum gününde şeker hamurlu kurabiyeler hazırlamayı kafaya koydum.

İlk iş şeker hamurlarını, kurabiye kalıplarını  pasta dizayn sitesinden sipariş vermek oldu. (Siparişlerim 2 günde adresime teslim edildi.) Tchibo dan aldığım kurabiyeler için harf baskı setlerinden " YAMAN" ve  "3" yazılarını hazırladıktan sonra sıra kurabiye tarifi bulmaya gelmişti. Nette yaptığım araştırmaların sonunda zencefilli, tarçınlı ve limonlu bir kurabiye hamuru yapmaya karar verdim.

Doğum gününden 2 gün önce iş çıkışı büyük bir hevesle koştur koştur eve gittim. Kurabiye hamurunu yaptım. Dolapta 1 saat dinlendirmek için bıraktım. O arada tam bardağıma çayımı doldurmuş TV keyfi yapacaktım ki kapı çaldı. Sağ olsun eşimin kuzenleri kurabiyeler için yardıma gelmişlerdi. Kızlar gelmeselerdi sabaha kadar uğraşabilirdim. 3 kişi 2 saatte 50 kurabiye hazırladık. Onlar olmasaydı bu kadar kısa sürede asla bitiremezdim.

Veeee işte şeker hamurlu kurabiyelerim....



2 yorum:

  1. Süper olmuş bunlar, ellerine sağlık, yorucu ama bir o kadar da keyifli işler, hele bir de doğumgünü için olunca daha da keyifli oluyor, bakalım benim de doğum günü için planlarım arasında şeker hamuru kurabiyeler ama bana yardım edecek pek kimse yok, biraz gözümde büyüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç gözünüzde büyümesin:) çok eğlenceli oluyor. Süsleme işi çok el oyaladığı için kurabiyelerinizi mutlaka 2 gün önceden hazırlayın. @ ÇokoPrensin Annesi

      Sil