25 Ekim 2013 Cuma

BLOG YAZMAK ÇOK ZOR!!!!

Yaptıkları yiyeceklerin resimlerini çekip bir de tariflerini paylaşan tüm bloggerların önünde saygıyla eğiliyorum.

Tarif almaktan bir adım öteye geçip tariflerimi paylaşmaya karar verdim. Sayfamı oluşturdum. İlk hevesle ve izinli olmanın verdiği rahatlıkla denediğim konservelerin fotoğraflarını çektim, tariflerini yazdım. Ama ne zaman ki izin bitip işe başladım blog yazmanın da zor bir iş olduğunu anladım.

7 de eve gidip yemek telaşına düşüp üzerine yemek pişince resmini çekmek ne kadar zormuşşş:) Oğlum ve eşime durun yemeyin ben resim çekeceğim diyemiyorum zaten aklıma da gelmiyor. Bir an önce yemek yensin, işim bitsin, kanepede uyku moduna geçeyim, dizilerimi izleyeyim, dinleneyim derdinde olduğum için :D 

Bu yüzden tüm blogger yazarlarının emekleri karşısında diyecek söz bulamıyorum. Blog yazmak  çocuklu ve çalışan bir bayan için çok zormuş. 

Tüm blog yazarlarına sevgi ve saygılarımla.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder